Nevjerojatan preobražaj Azerbajdžana
Nakon što je desetljećima bio dio Sovjetskog Saveza, Azerbajdžan prolazi kroz preobrazbu. Danny Forster odlazi iza kulisa građevinskih projekata u Bakuu.