Phoebe i Jessica razgovaraju o svojim modnim inspiracijama, a Uzo Aduba pridružuje im se na pozornici da razgovaraju o svojim štreberskim opsesijama. Plus: komičari Naomi Ekperigin, Al Jackson i Gary Gulman.