Unatoč mentalnim i fizičkim ranama, Melakhi, Marco i Yoni dobrovoljno se vraćaju u pakao. Kako sati odmiču ususret masovne oklopne bitke, Melakhi svoje sumnje usmjerava na Marca, dok Dafna i Avinoam shvaćaju da imaju zajedničku poveznicu.