Nakon što sirijske snage infiltriraju Hermon, Avinoam pokušava odvesti svoje kolege na sigurno kroz tajne tunele u objektu. Dok Alush pazi na potresenog padobranca Yonija, 87. sve više zabrinjava mentalna stabilnost njihova novog zapovjednika Caspija.