ChumHum moli "Reddick, Boseman i Lockhart" da angažiraju stručnjakinju, odvjetnicu Brendu DeCarlo, da istraži sve preostale slučajeve nedoličnog ponašanja i kulturološke probleme unutar tvrtke. Diane počinje propitkivati taktiku otpora.