Na Jessicin savjet, Hanna odluči začiniti svoju priču tako što će zavesti šefa. Na kraju se prikloni Adamu, koji ima drukčije zamisli o njihovoj vezi. U međuvremenu, Marnie i Charlie razmatraju svoj odnos.