Osuđujući Whitney
Whitneyna izvedba na festivalu dovodi do sukoba s drugom plesačicom, a Whitney se susreće i s novom Lennijevom djevojkom. Usto pogledajte hoće li joj Roy uzvratiti osjećaje?