Seth Bullock napusti svoj položaj maršala u teritoriju Montana kako bi počeo novi život kao vlasnik željezare u Deadwoodu u teritoriju Dakota – rastućem rudničkom gradiću u srcu domorodačke zemlje u kojem vlada bezakonje.