Prijateljstvo Davea i Bennyja cvjeta na neobične i neočekivane načine, što ih dovodi do suočavanja s pitanjima privilegiranosti, rase, seksualnosti i dermatologije. U međuvremenu se Mikeova izolacija produbljuje.