Hodaj muški: Priča o Deweyju Coxu
U ovoj parodiji, legenda je izmučena tragedijom, ovisnošću i besmislenim vezama. Unatoč tomu, Dewey Cox je ikona i s vremenom zasluži ljubav.
U ovoj biografskoj parodiji, legenda rockabillyja izmučena je tragedijom, ovisnošću o drogama i besmislenim romantičnim vezama. Unatoč tomu, Dewey Cox postaje nacionalna ikona i s vremenom zasluži ljubav dobre žene.