Dave se nađe s predstavnicima izdavačkih kuća radi sklapanja ugovora te završi u snimateljskom studiju s Justinom Bieberom i Bennyjem Blancom. Kada ga prvi put pozovu na holivudsku zabavu, Dave se druži s Kourtney Kardashian, dok se Ally i Elz napiju.