Bigfoot iz Cache Creeka: Šumar
Pripadnici skupine Alaska Midnight Sons nezakonito prolaze preko nalazišta zlata kako bi istražili je li bigfoot uistinu odgovoran za zloglasna neriješena ubojstva u Cache Creeku.