Bigfoot iz Toka: Yukonski drekavac
Pripadnici skupine Alaska Midnight Sons kreću u zajednicu koja se bavi uzgojem pasa za vuču saonica u blizini Toka na Aljasci kako bi istražili bigfoota koji zimi vreba pse.