Munja ili grom
Dva podignuta F450 natječu se na natjecanju Diesel Sellerza, a pobjednik jednog vozi kući! Dečki završavaju s poslom na Chevyju C10 iz 1969. koji su pretvorili u sniženog dizelaša.