Dva posla: Prvi posao
Ekipa želi izraditi automobil za MLB Network, sportski kanal posvećen bejzbolu. Uz to rade i na svojoj najvećoj narudžbi, Chevyju Duramaxu za legendu bejzbola Miguela Cabreru.