Franklin pokrene novi poslovni plan, a zatim ode na poslovni put s Avijem. Teddy i Julia naporno rade da si osiguraju nove saveze u Kostariki. Gustavo pokušava otkriti kako surađivati s novim meksičkim partnerom.