Dok Armond pokušava umanjiti štetu, Belinda pokušava preusmjeriti Tanyin fokus na svoj poslovni prijedlog. Paula postaje sve više razočarana Mossbacherima. Isključena Rachel počinje propitivati svoju budućnost.