Nakon što Shane sabotira svoje najnovije planove u karijeri, Rachel je dodatno zaskočena neočekivanim dolaskom. Baš kad Belinda počinje ozbiljno shvaćati svoj poslovni prijedlog, Tanyina se pozornost usmjeri prema intrigantnom hotelskom gostu.