Sedma etapa: Kupanja u luksuzu, prosjaci i Bollywood
Nakon posjeta Taj Mahalu, Kirkbyji odlaze u luksuzan hotel, na tečaj plesa u Bollywoodu, na tržnicu začina i pustolovni park pun kamenja i vode.