Šesta etapa: Plovidba Gangesom, Lassis i zapaljeni Ghat
Nakon što su stigli u Indiju, Kirkbyji dožive visoke temperature na Gangesu, kušaju slatkiše, upoznaju krotitelje zmija i svjedoče kremaciji.