Sa snimkama i intervjuima koji počinju šest tjedana prije predsjedničkih izbora 2020., predsjednik Trump i njegova odrasla djeca dijele osobne priče o kampanji, koja se preokrenula naglavačke kada je on hitno prebačen u bolnicu s COVIDOM-19.