Alien Sharks: Strange New Worlds
Biolog Forrest Galante istražuje šume morskih algi i oceanske dubine koje ljudi još nisu vidjeli, kako bi proučio neobične morske pse oko vrha JAR-a.
Biolog Forrest Galante istražuje nevjerojatne šume morskih algi i oceanske dubine koje ljudi još nisu vidjeli, kako bi proučio neobične morske pse oko vrha Južnoafričke Republike.