U ovoj epizodi istražujemo presudu u suđenju Harveyju Weinsteinu uz intervju sa Cyrusom R. Vanceom ml., okružnim tužiteljem Manhattana. Mike Allen razgovara s Rogerom Stoneom, nedavno osuđenim političkim savjetnikom.