Čoper za Gladiator Garageworks
Dečki rade na čoperu za Gladiator Garageworks, Mikey uživo izvodi komičnu točku, Junior radi na podcastu Adama Carolle, a Senior se bori s osjećajima dok govori o voljenoj osobi.