Motocikl Jon & Kate Plus 8
Jon Gosselin iz hit serije 'Jon & Kate Plus 8' angažirao je dečke iz OCC-a da mu izrade motocikl. Da bi dobili ideju o njegovim potrebama, dečki kreću na Gosselinov ranč.