Kad Billy natjera Spencera i Frausta da se nađu na istoj valnoj duljini, noć dobiva zanimljiv zaokret kad nalete na Jordana i Ashera. Olivia je uzbuđena zbog druženja s Laylom, ali noć ne ide onako kako je Olivia planirala.