Kad se istina sazna, Laura je bijesna i mora se suočiti s posljedicama. Vidjevši što se sve događa, Spencer ne želi sjediti po strani te zamoli svoje suigrače za nešto što bi moglo ugroziti ostatak njihove sezone.