„ALZHEIMEROV PROJEKT“ pobliže ispituje revolucionarna otkrića vodećih znanstvenika SAD-a, kao i učinke te razorne i fatalne bolesti kako na one koji pate od Alzheimera, tako i na njihove obitelji.