Potpuno razotkrivanje, 1. dio
Samci iz serije 90 dana osvrću se na svoje ljubavne uspjehe i neuspjehe. Tiffany ima novosti o svojim ljubavnim vezama, a Natalie je suočena s teškom odlukom.