Biti u paru ili ne
Natalie se sastaje s Joshom u Los Angelsesu, Caesar angažira ukrajinsku ljubavnu posrednicu, Debbie organizira susret s novim muškarcem, a Tania odlazi na prvi spoj na Arubi.