Vjerovati
Mladi, daroviti nogometaš upadne u nevolju zbog sitnoga zločina i u oko bivšeg trenera „Manchester Uniteda" Matta Busbyja koji izađe iz mirovine kako bi dječaka i njegove suigrače pretvorio u ekipu iz snova.