Tajni život studentica (HBO)
Studentica medicine počinje raditi za eskort-službu iz Malibua zahvaljujući prijateljičinoj psini. Početna se zlovolja pretvara u znatiželju i ona je uskoro očarana glamuroznim životom skupe eskort-dame.