Sveti tata
Filmski redatelj Andrei i njegova djevojka suočavaju se s viješću da će postati roditelji. Dok buduća majka ne nalazi dostojne uzore u vlastitoj raspaloj obitelji, budući se otac mora pomiriti s davno izgubljenim ocem, danas redovnikom.