Povratak u Epipo
U ljetnom kampu Epipo djeca uživaju u čarobnom svijetu igranja uloga i magije. Ipak iza njihovih nevinih igara vrebala je sjena poniženja i prikrivenog zlostavljanja. Sada odrasli, bivši kamperi traže odgovore.