Posljednji dani
Briljantni glazbenik proživljava posljednje sate svoga života. Michael Pitt igra Blakea, introvertirana umjetnika kojega je uspjeh osamio, a dok blagostanje drugih počiva na njegovim plećima, stari ga prijatelji moljakaju za novac i usluge.