Nezaustavljivi
Glavni likovi ovog dokumentarnog filma trojica su igrača američkog nogometa. Kroz taj trojac pratimo uspon „Gdynia Seahawksa“ do naslova poljskog državnog prvaka, u sportu koji je vrlo egzotičan u našem dijelu svijeta.