Kings Point (HBO)
Dokumentarac o petero ljudi koji žive u umirovljeničkom odmaralištu u Floridi – muškaraca i žena koji su došli prije nekoliko desetljeća sa svojim supružnicima, a sada se nose s ljubavlju, gubitkom i univerzalnom željom za ljudskim vezama.