Indian Point: Zamišljanje nezamislivog (HBO)
Pogled na moguće katastrofalne posljedice nezgode ili terorističkog napada na "Indian Point Energy Center" u New Yorku. 20 milijuna ljudi živi u krugu od 80 km od postrojenja i njegova tri nuklearna reaktora.