Duboka ljubav
Asia (44), instruktorica ronjenja, životna je partnerica Janusza (58), iskusnog ronioca kojega je pogodila kap. Janusz planira otići u Modru rupu u Dahabu, jednom od najopasnijih mjesta za ronjenje. Ovo mu je možda posljednji put.