Dobro došli u zemlju zombija
U svijetu punom zombija Columbus je preživio jer se boji gotovo svega. Revolveraš Tallahassee ničega se ne boji. Kada se njih dvojica udruže, ne znaju što je gore: pasti žrtva zombija ili oslanjati se jedan na drugoga..