Poremećena
Nakon preseljenja u novi grad mladu ženu i dalje progone vizije njezina uhode. Kad zatraži pomoć u psihijatrijskoj ustanovi, ondje je zadrže protiv njezine volje – a usto identificira jednog od zaposlenika kao svog progonitelja.