For Whom the Bell Tolls
Damon and Elena try to help Stefan through a confusing time, taking Elena on an emotional journey. Caroline tries to get to know Jesse better. Matt tries to figure out the reason behind his mysterious blackouts, and Jeremy makes a startling confession.