Mysteries of the Dead Sea Scrolls
Josh Gates travels to the Holy Land to dig in with an archaeologist who has recently discovered new Dead Sea Scrolls. Josh also sees cutting-edge technology restore scroll fragments in a way that could change how we read the Bible.