Conspiracy Theories
Josh Gates investigates shocking conspiracy theories, including new discoveries suggesting the Titanic was sunk by more than just an iceberg, the true story behind the death of Harry Houdini, and lost Civil War Gold that spawned a lawsuit against the FBI.