F*cking Broncos
Pop's returning customer from TX wants a Ford Bronco converted into a pickup truck that can tow his 7,000-pound boat and is still fun for off-roading. Jerry Jr. orders the shop to paint a truck in a vivid neon green to chase likes and shares online.