Shaq's Super Truck
NBA star Shaquille O'Neal shows up unannounced at Apocalypse, to Jerry Jr.'s delight -- he's been trying to get Shaq's attention for over a year. Joe begins work on Shaq's Juggernaut, but Jerry repeatedly interferes, forcing Ashley to step in and mediate.