The Monster Map / Tha Crab & Urchin
The Octonauts follow an old map to what Kwazii believes is treasure guarded by a sea monster, but instead they meet a playful Octopus with all kinds of surprising abilities./ Barnacles and Kwazii investigate a disruption on a nearby reef.