Everyone Has a Motive
When John Kowalczyk is shot dead, rumors fly in the quiet town of Vienna, Virginia. Friends can't imagine who would murder the successful entrepreneur. But as police look into John's inner circle, a web of suspects emerges that has the whole town on edge.