Criss-Cross Killer
When Veronica Bozza's body is found bleeding on her living room floor, it sends shockwaves through the close-knit community of Bridgewater. The murder plot leads Nashville's finest to uncover a bizarre unexpected twist right out of a Hollywood movie.