The Magic Darbuka
In this fantastic fairy tale, we follow Fuz, Myo and Wat as intrepid explorers of the desert. Together, they manage to find the cave of a powerful genie who can grant three wishes. But he is a bit selfish and needs the Mini Beat Power Rockers' help!